Persoonlijk contact, alerte reactie en pro-actief meedenken zijn de sleutelwoorden achter onze succesvolle samenwerking.

Jan Snellaars Coördinator ICT

Razendsnelle reactie bij calamiteiten

Razendsnelle reactie bij calamiteiten

Het Groninger Museum is zoals bekend in een kanaal gebouwd. Een paar jaar geleden liep als gevolg van het hoge waterpeil het water langs de ramen naar beneden. Een deel van het museum moest toen in zeer korte tijd worden ontruimd. ‘Eerst werd natuurlijk de collectie gered van de watersnood,’ vertelt Jan Snellaars, coördinator ICT bij het Groninger Museum. ‘Maar ook onze onmisbare ICT-infrastructuur dreigde letterlijk onder water te raken.

Eén avondlijk telefoontje was toen voldoende. Binnen een uur stond VH ict met vijf medewerkers paraat. Het is misschien een extreem, maar ook een goed voorbeeld van hun servicebereidheid in geval van calamiteiten.

‘Ik geloof dat wij in 1999 de eerste officiële klant van VH ict waren. Sindsdien heb ik ze zien groeien van 3 naar 15 medewerkers. Veel meer dan een leverancier is VH voor mij een sparringpartner en adviseur. Persoonlijk contact, alerte reactie en pro-actief meedenken zijn de sleutelwoorden achter onze succesvolle samenwerking.’