ICT Beheer en Support

boog

Hoewel een goed IT-systeem voor elke organisatie van groot belang is, zien we vaak dat het niet tot de eerste prioriteiten behoort. Het feit dat de complexiteit van IT-omgevingen steeds groter wordt en alleen experts het onderhoud nog goed kunnen uitvoeren, maakt het er niet makkelijker op. Een beheercontract van VH ict zorgt ervoor dat u door de bomen het bos blijft zien.

VH neemt graag uw zorgen weg met een beheercontract op maat (SLA). Wij kunnen bijvoorbeeld zorgen voor extra capaciteit tijdens vakanties en projecten, beheer zonder helpdesk of een all-in beheercontract, waarbij we het volledige systeembeheer uitvoeren. Omdat het beheer meestal plaatsvindt op afstand, is het snel en efficiënt.

Met een beheercontract (SLA) zorgen wij voor het dagelijks beheer; van het installeren van updates tot het aanmaken van nieuwe gebruikers. Onze helpdesk zorgt voor dagelijkse ondersteuning en met 24/7 monitoring zorgen wij ervoor dat uw pc’s, servers en netwerk optimaal blijven presteren. Loopt u tegen problemen aan? Dan leveren wij support op locatie of op afstand.

Een beheercontract zorgt ervoor dat de kosten beheersbaar zijn. Bij een all-in contract weet u precies wat u elke maand kunt verwachten. Daarnaast mag u onbeperkt gebruik maken van de helpdesk van VH en heeft u geen eigen IT-afdeling nodig: u bespaart dus flink op de kosten. Ten slotte zorgen wij ervoor dat de kwaliteit van het IT-systeem een stuk hoger wordt, u zult dus minder last hebben van uitval door storingen.

Wilt u meer informatie over onze beheercontracten? Onze experts vertellen u er graag meer over.

Onze Referenties

Alle referenties

“Je kunt altijd op ze rekenen”. Wie kan de filosofie van ons bedrijf beter verwoorden dan onze klanten? Tevreden klanten, met wie we een langetermijnrelatie aangaan. Daar doen we het voor bij VH. Altijd.